Päivitystä vihdoinkin :)

Mulla oli pakollinen lepotauko kun Sara tökkäs mua sormella silmään niin on meni monta viikkoa etten kyennyt oikeen yhtään mihinkään....Mutta jotain kuitenkin, kevään synttäri sankareille oon tehnyt puuhalaukkuja, joiden kaveriksi laitoin pakettiin kyniä/puuhakirjoja. ei muuten saa kattoo kauheen tarkasti mun ompelukset on vielä vähän opettelua mutta harjoitus tekee mestarin, ja oppia ikä kaikki jne.

Autoilijapojan 3-vuotislahja

1377082.jpg

2-vuotiaan tyttösen pikkulaukku, päällikangas on mun äitiys farkkuhameen jämistä ja vuori on Minjan vanhasta mekosta.

1377091.jpg1377093.jpg

5-vuotiaan tytön laukku. tytön lempiväri on musta mutta mä en vaan osannut tehdä lapselle mustaa laukkua, no on sitä mustaa tuolla vuorikankaassa ja kanttinauhassa

1377087.jpg

Lopuksi vielä tyttöjen "keijukaisprinsessasänky" 

 

1377094.jpg

1377099.jpg