Lähettäjä: <?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />kaisa80

Lähetetty: 5.8.2006 10:58

 

Mä nautin hiljaisuudesta. Minja heräs Teemun kaa puoli seiska mä jatkoin unia/imetin Tuuliskaa vielä melkeen yhdeksään saakka. Nyt on ihanan hiljaista kun Teemu ja Minja lähti kauppaan ja Tuuliska nukkuu tässä sylissä, simahti taas syönnin päälle tähän sylkkiin.

Eilen meillä kävi neuvolan täti. Olitaas joku sijainen mutta täytyy kyllä sanoa että oli positiivinen yllätys :) Mua jännitti ihan sairaasti sen tulo, vielä muistissa miten tympeä oli Minjan aikainen neuvolatädin vierailu.... Vaan tämä oli kyllä ihan mukava. Oli tosin tunnin myöhässä joka johtui kyllä mun antamien tulo-ohjeiden sekavuudesta (*maitoa päässä*)

Siskon perhekin lähti eilen, ja täällä on nyt tosiaan kumman hiljaista, kyllä siinä aikaa hälinää likin kun oltiin kaikki täällä pienessä asunnossa. Niin ja kyllä mulla on niitä jo nyt ikävä.

-Kaisa, Minja 2v4kk ja Sara Tuulia 10päivää