KOhtalon ivaa? sitten kun mä pääsen koneelle ja saan kirjotettua viestin niin se katoaa jonnekin bitti avaruuteen murrr.

Me on muutettu, ja mä oon monta kertaa yrittänyt palata listalle vaan aina se kirjottelu sitten kuitenkin jää, jos jää taas niin taidan tehdä "sonjat" tai "pirjot" ja pudota(tautua) pois listalta.

Siis kuulumisia: Muutettiin tosiaan viikko ennen joulua kovalla tohinalla omaan (pankin) rivitaloasuntoon Oulun pohjois-puolelle Itä-Patelaan. (ei kuitenkaan itä-pasilaan kuten nlan täti luuli)Ollaan viihdytty tosi hyvin, täällä on entuudestaan meille tuttua porukkaa ja kaikki ulkoilumahikset ihan loistavia. Mihinkään kerhoileen ei olla vielä keritty vaan eiköhän sinnekin kohta. Niin ja nyt mun ja Minjan bestikset muuttaa maaliskuussa tohon alle 10 minuutin kävelymatkan päähän niin mikäs täällä on ollessa :)

Minja on tosi tomera isosisko. Osaa jo vaikka ja mitä, myöskin uhmata. Usein tietää koska neitillä on nälkä/väsy vaikkei sitä suinkaan tuu kertomaan - ei sillon aletaan nakkeleen yläkerrasta alakertaan kaikkia tavaroita mitänyt keksitäänkään. *Huoh*

Mutta juu nyt Sara Tuulia viimeinkin nukahti tähän mun syliin eli siis pitäis oikeesti mennä nukkumaan eikä istua tässä. kun huomenna on kuitenkin aikainen herätys... Ens viikolla mullaki on viikonloppu, lähetään tyttöjen kaa mun tädin mökille kuusamoon ja mä saan nukkua just niiiiiin piiiiiitkäään ku nukuttaa. (Teemu siis jakaa edelleen Kalevaa ja sillä on vaan yks vapaa yö viikossa, paitsi jos se osuu perjantaille, eli käytänössä joka kuudes viikonloppu on vapaa.)

Kaisa *joka yrittää aktivoitua*
Minja 230304 *nukkumassa*
Sara Tuulia 270706 *nukkuva hammaskänkkäränkkä*