Lähettäjä: <?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />kaisa80

Lähetetty: 19.7.2006 12:13

 

Huomenta päivää. Henna herätti mut soitollaan tossa tunti sitten ja nyt tässä koitan miettiä että mitä alkais tekeen, aamua kahviani juon ihan kaikessa rauhassa... Leipomaan aattelin alkaa, ristiäisiä varten pakkaseen ja muuten vaan. Harmittaa vaan kun on ainekset vaan yhteen suklaabanaanikakkuun niin jos sen tekee niin ei tule "maistiaiskakkua" ollenkaan vaan kaikki täytyy laittaa talteen. eli lähtiskö kauppaan ensin vai alkaisko heti leipoon, kas siinä pulma.

Yöllä taas muka supisteli vaan ei sitte. Sitte heräsin 3aikaan miettimään että miltäköhän se tuntuu kun vedet menee. Minjastahan mulla ei oo tietoa koska mulla on vedet menny (meni varmaan sinne altaaseen). Enkä mä kyllä oikeesti tiedä sitäkään että m itkä on niin kipeitä suppareita että pitäis lähteä, viimeksi kun vastaan ottava kätilö tokas että "Ai etkö kestäny olla kotona" ja sitte kuitenkin salissa kätilö sanoi "että täällähän ollaan jo pitkällä...."

Minjalla on kuulemma mennyt tosi hyvin mökillä. "muuummmooo kaaatooo minä juoksen poja perässä" "Mummmooo tuuuu kaaatttomaan mustiakoita". Illalla oli istunu sohvalla ja todennu että "nyt mua väsyttää, voisin lähteä nukkumaan, tule mummo silittään mua tästä päästä"

juuh hakis lisää kahvia ja miettis taas niitä leipomuksia....

Kaisa ja velivauvaemma rv 39+2 (ja Minja 2v4kk mökillä)