Pakkasaamuna paleltaa pikkuvarpaat jo punoittaa tule lähemmäs...  Kylmää on. Öisin pahimmillaan mittari on käynyt alle -35 astetta Hui.Sisällä olo alkaa raastaa hermoja. Sara ei nuku päikkäreitä kunnolla-> nukkuu  yöt risaisesti. Ja Minjalla on tylsää niin keksii kaikkea mielenkiintoista....

Mä juoruan Rauskin kaa puhelimessa ja Minja uittaa saran virkattua helistintä mehukannussa... Torun ja alan siivota sotkua Minja haluaa puhua Raunalle. " Rauna tiätkö, se ei osannut uida".... "no se Saran helistin, minä kokeilin osaako se.... ei se osannut". Myöskään puoli rullaa talouspaperia ei osaa uida.

"Äiti mä ripustan nämä vaatteet tähän kuivumaan"

"Ai mihin? Jaa laturin johtoon... R. pitää varmaan lopettaa puhelu kun Minja selvästi vihjailee jotain"

 

Tänään aamulla...

"Äiti........(älytöntä vinkumista josta ei saa  mitään selvää) Äitiiiiiiiiii anna se mulle mä tarviin sitä!"

" No mitä? sano  niin että äiti saa selvän."

" No sitä Plinsessa sateenkaarta!"

"Öh mikä se on?"

" No (..älytöntä vinkumista...) se plinsessa sateenkaari, se missä oli niitä saran vaippoja!"

"Ahaa se pyykkikaruselli, tässä ole hyvä - tässä on prinsessa sateenkaari"

"Kiitos äiti tämä on iiiiihana, plinsessa sateenkaari."